کاربرد عکاسی ورتوگراف در اعلان
پایان نامه
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه الزهراء - دانشکده هنر
- نویسنده سمیه مهریزی ثانی
- استاد راهنما زهرا رهبرنیا شهاب الدین عادل
- تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
- سال انتشار 1387
چکیده
چکیده ندارد.
منابع مشابه
بررسی جایگاه عکاسی فیلم و کاربرد عکس های فیلم در طراحی اعلان های سینمایی
سینمای امروز با وجود موانع قدرتمندی همچون تلویزیون، ماهواره و رسانه های تصویری برای حفظ و بقای خود با مشکل جذب مخاطب روبروست. سیاستگذاران بخش فرهنگی در کشور، سینما را به عنوان یکی از مهمترین گزینه ها برای گذران اوقات فراغت می شناسند زیرا سینما علاوه بر سلامت بودن، نشاط و شور و شوق فردی و گروهی را به دنبال داشته و نوعی تفکر و آگاهی و هم اندیشی میان افراد جامعه را موجب می گردد. با توجه به اینکه ع...
15 صفحه اولارزش شناختی در عکاسی
آنچه مقالهی حاضر میکوشد بدان پاسخ دهد، این پرسش است که آیا عکاسی میتواند بهعنوان منبعی برای شناخت محسوب گردد یا خیر؟ اندیشمندان حوزهی عکاسی با استناد بر جنبهی عینی شکلگیری تصویر عکاسی که دیگر اشکال بازنمایی تصویری از آن بیبهرهاند، کوشیدهاند بر رابطهی میان عکاسی، دانش و شناخت صحه بگذارند. در مقابل، عدهای عکاسی را نیز بهمانند دیگر اشکال تصویرسازی، چندان هم فرایندی عینی ندانسته و بر ...
متن کاملکاربرد عکاسی در طراحی پوستر
چکیده در هنر طراحی گرافیک، روش ها و تکنیک های مختلفی برای طراحی پوستر وجود دارد، از جمله تکنیک تایپو گرافی، تصویر سازی ، استفاده از عکس و ... استفاده از عکس به عنوان یک شیوه اطلاع رسانی و مستند از همان سال های اولیه عکاسی مورد توجه بوده است. در ابتدا عکس ها به صورت تلفیقی در کنار طراحی حروف و تصویرسازی به اضافه هنر چاپ در جهت اهداف اقتصادی سیاسی، خود را نشان دادند. مونتاژ عکس، فتوکلاژ، سولاری...
15 صفحه اولنقد تکوینی عکس ( بررسی امکان و شیوة کاربرد نقد تکوینی در عکاسی )
" نقد تکوینی" مبتنی بر مطالعة فرآیند شکل گیری آثار بر اساس "پیشامتن"ها یعنی بقایای مادی برجامانده از طرح ریزی های اولیه منتهی به شکل نهایی آثار است. این شیوة نقد که در دهة 70 قرن بیستم م و ابتدا در ادبیات پدید آمد و به تدریج در هنرهای دیگر، مانند نقاشی نیز به کار گرفته شد، امروزه در محافل هنری و مجامع علمی، علاقمندان فراوانی یافته و درحال پیشرفت است، اما هنوز درعرصة عکاسی به کاربرده نشد...
متن کاملسرآغاز عکاسی در ایران (درآمدی انتقادی بر تاریخ عکاسی ایران در دورهی ناصری)
بایگانی عکسهای دورهی قاجار، یکی از بزرگترین گنجینههای تصویری تاریخ ایران است. اگر این بایگانی را همچون یک فضای بصری متصور شویم، میتوان چیستی و چگونگی آن را مورد تحلیل انتقادی قرار داد و اگر نام دیدمان را به کلیت این فضای بصری اطلاق کنیم، میتوان پرسید چه دیدمانی، چرا و چگونه در دورهی ناصری صورتبندی شده و این دیدمان چه کارکردی میتوانست در گذشته داشته و یا حتی در ادوار بعدی میتواند داشته...
متن کاملمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
نوع سند: پایان نامه
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه الزهراء - دانشکده هنر
کلمات کلیدی
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023